نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ریخت و پاش یووه برای خرید كیلیان ام‌باپه؛ داستان چیست؟!

ریخت و پاش یووه برای خرید كیلیان ام‌باپه؛ داستان چیست؟!

 

سریال ردیف شدن اسامی سرشناس‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان به یوونتوس، صبح امروز نیز ادامه یافت و این‌بار نام ستاره نوظهور فوتبال فرانسه در سرخط اخبار و شایعات نقل و انتقالات با بیانكونری‌ها همنشین شد.

 

کیلیان ام‌باپه مهاجم 19 ساله پاریسن‌ژرمن جدیدترین گزینه‌ای است كه امروز رسانه‌های ورزشی در كشور انگلستان او را یكی از گزینه‌های مدنظر یوونتوس برای فصل آتی عنوان كرده‌اند. این ملی‌پوش فرانسوی كه در سال 2017 با قراردادی قرضی به پی. اس. جی پیوست، پیش از آغاز رقابت‌های جام‌جهانی ابراز تمایل كرده بود كه بی‌میل نیست فصل آینده را در لیگی به غیر از لوشامپیونه آغاز كند.

 

ماسیمو پاوان ورزشی‌نویس سرشناس فوتبال ایتالیا پس از انتشار این خبر، با اشاره به رئال مادرید به عنوان تنها باشگاهی كه علاقه و پتانسیل جذب این بازیكن را دارد، در خبری كوتاه یادآور شده است:

 

بعید است مسئولان یووه در سیاست‌گذاری‌های ترانسفرینگ باشگاه این رقم سنگین را پرداخت كنند، هرچند در صورت تمایل این بازیكن برای پیوستن به یووه، امكان ارائه پیشنهاد مبلغی بالا به همراه بازیكن از سوی بانوی پیر دور از ذهن نخواهد بود. در عین حال در صورت خروج از فرانسه، رئال مادرید محتمل‌ترین گزینه برای این بازیكن خواهد بود.

 

پاسکا بویسیو مدیربرنامه‌های ام‌باپه نیز در گفتگو با برخی از رسانه‌ها تصریح كرده كه هرچند مسئولان تیم پاریسی با نظر مثبت توماس توخل ممكن است قرارداد ام‌باپه را در هفته‌های آتی با پرداخت رقمی سنگین دائمی كنند اما پرداخت 90 میلیون یورویی به مسئولان موناكو نیز می‌تواند ام‌باپه را عازم باشگاهی دیگر كند.

 

کیلیان ام‌باپه كه هم‌اكنون به همراه تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام‌جهانی 2018 روسیه حضور دارد، در دو بازی نخست این تیم یك بار گلزنی كرده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: